7 intr-o saptamana #228

1.9.19

Astazi este prima zi de toamna, iar eu scriu postarea asta din masina in drum spre Bucuresti. Am inceput saptamana la mare si am terminat-o - intr-un mod neasteptat in Caras-Severin - vizitand niste locuri extrem de frumoase. In ultima vreme am avut parte numai de surprize si toate s-au lasat cu amintiri minunate, asa ca pot sa zic ca vara asta a fost una plina, chiar daca nu toate lucrurile din viata mea merg in directia in care mi-as dori eu sa mearga.

In ultima perioada machiajul ochilor a fost ignorat complet - nu stiu daca asa patiti si voi cand e atat de cald, dar eu vreau sa am pe fata cat mai putine produse cand temperaturile sunt atat de ridicate - dar am umblat prin sertarele mele si am pus intr-o carcasa patru farduri de la MAC care imi plac mult: Dazzlelight, Neutral Pink, Warming Trend si Magnetic Fields. Am mai descoperit si altele care imi placeau mult in trecut, asa ca toamna asta o sa incerc sa le folosesc mai des.

Am inceput sa folosesc cateva produse noi asiatice pe care mi le-a trimis Rena de la Glowrious Cosmetice Asiatice (aici gasiti pagina ei de Facebook in caz ca va intereseaza ceva). O sa va povestesc sigur mai multe despre produsele de ingrijire a tenului, dar vreau sa va arat combinatia asta de produse de machiaj pe care am tot folosit-o zilele astea si imi place mult: primerul Face Blur de la Etude House, Skin Perfecter Cover Up BB Cream (acoperirea este wow si produsul arata extrem de bine pe fata) si Cover Perfection Tip Concealer de la The Saem, un brand nou pentru mine.

Sambata dimineata am plecat intr-un road trip de 2 zile cu niste prieteni si am ajuns sa vedem Cascada Bigar din Parcul National Cheile Nerei, care a aparut in ultimii ani de multe ori in ghidurile de specialitate de afara ca fiind una dintre cascadele unice din lume ce merita vizitata, dar am facut si o plimbare pe Cazanele Dunarii, o zona pe care eu voiam de ceva vreme sa o vad. A fost totul pe repede inainte si mi-as fi dorit sa avem mai mult timp sa vedem tot ce-am vrut, dar am reusit sa ma bucur de tot ce-am vazut si vreau sa ma mai intorc candva in zona asta.

Prima zi de toamna pentru mine inseamna un drum lung catre Bucuresti, asa ca profit sa imi pun putin ordine in ganduri pentru ca ma asteapta o luna plina la munca si am foarte multe lucruri de facut. Astept serile mai reci sa ma bucur de cani de ceai fierbinte, lumanari parfumate si carti bune. Voi cu ce ganduri ati inceput toamna?

4 comentarii

1. Cam cu aceleași gânduri am început toamna - am multe de făcut luna asta, dar vreau să dedic și timp cât mai mult pentru relaxare cu o carte în mână. Sper să mai am totuși timp și energie de niște drumeții.

Cazanele Dunării rămâne una dintre zonele mele preferate din țară și m-am bucurat că i-am dedicat timp mai mult din prima, dar tot a rămas loc de revenit (cred că-n octombrie arată senzațional).

De farduri abia dacă m-am atins toată vara, un rimel mi-a fost de ajuns la ochi.

Poate pe începutul ăsta de toamnă reușim și noi să ne vedem, că vara... nu prea a ieșit. :))

RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase zona din Caras-Severin, era sa ne intersectam :)) Insa noi am urcat spre Hateg, Hunedoara. Merita si asemenea calatorii rapide, sa vezi cateva locuri si apoi stabilesti pentru perioada urmatoare unde merita sa stai mai mult.Septembrie frumos sa ai!