7 intr-o saptamana #218

9.6.19

Saptamana mea a avut clar accente britanice pentru ca mi-am petrecut majoritatea zilelor in Londra, asa cum probabil stiti daca ma urmariti pe Instagram (daca n-ati vazut ce am postat pe Stories gasiti cateva repere la Highlights), asa ca pozele vor fi doar de acolo pentru ca altele nu am facut. In Bucuresti ma asteptau o gramada de lucruri de facut, asa ca n-am avut timp de poze la sfarsit de saptamana, m-am grabit sa termin lucrurile care erau urgente si sa recuperez cu somnul pentru ca am dormit putin saptamana asta si am fost mereu pe fuga.

Am stat undeva in Pinner si primul meu contact cu Marea Britanie a fost exact asa cum m-am asteptat pentru ca am fost dintotdeauna fascinata de tot ce inseamna tara asta si cultura ei, probabil influentata si de faptul ca am facut liceul in engleza si am intrat in contact in perioada adolescentei cu multi profesori nativi care mi-am transmis emotii puternice si m-au facut sa-mi doresc lucruri. O sa revin cu o postare separata cu impresii si poze din scurta mea vacanta pentru ca mi-ati spus ca sunteti interesate si in mod sigur o sa va arat separat si ce mi-am cumparat in materie de beauty.

Vizita asta a insemnat si primul meu zbor, daca ma cititi de ceva vreme probabil stiti ca am avut o interdictie medicala de a zbura mult timp, insa am decis ca e timpul sa trec peste asta si am hotarat sa fac ceea ce imi doream de mult timp. Am facut lucrurile asa cum le fac mereu - de capul meu, am plecat singura din Bucuresti si m-am intalnit la Londra cu o prietena si pot sa zic ca am savurat fiecare moment al calatoriei mele.

Despre ce-am vazut in Londra o sa va povestesc zilele urmatoare cu mai multe detalii si o sa va spun si mai multe despre ce am invatat legat de asta pentru ca am umblat extrem de mult, am vizitat cateva locuri si mi-am tras sufletul si in St. James Park. Am avut parte de doua zile cu soare si una ploioasa, m-am oprit de multe ori pe strada doar ca sa ma uit in jurul meu si sa ma incarc cu energie. Am prins si doua evenimente interesante doar pentru ca m-am aflat intr-un anumit moment in locul potrivit, a fost o experienta care mi-a placut mult si pe care am de gand s-o repet.

Saptamana voastra cum a fost?