Amintiri din vacanta

13.7.18

M-am intors de 2 zile din vacanta, insa nu am simtit nevoia sa revin pe blog si nici pe Facebook, singura platforma pe care am fost prezenta in perioada asta a fost Instagram si daca ma urmariti acolo probabil ca ati vazut o parte din lucrurile pe care le-am facut in vacanta la mare. Pauza va mai tine pana la inceputul saptamanii viitoare pentru ca in seara asta plec iar intr-o escapada de weekend, dar m-am gandit ca e o idee buna sa va arat cateva momente din vacanta mai ales ca am primit intrebari pe Instagram despre diverse lucruri.

Am plecat din Bucuresti vineri dimineata cu trenul Hyperion si la mare ma asteptau niste prieteni si varul meu cu familia. Intamplator sau nu acolo am dat peste alti prieteni si in final lucruri au iesit mai bine decat speram. Calatoria cu Hyperion a fost extrem de placuta si rapida (2 ore si cateva minute pana in Constanta), cam galagios trenul fiind unul deschis (noroc cu castile), singura problema reala pe care o vad este daca calatoresti cu bagaje multe pentru ca nu toate locurile au spatiu mare pentru bagaje. In rest mi-a placut si mi se pare o alternativa extrem de buna pentru o calatorie rapida.

Zona in care am stat a fost intre Mamaia Nord si Navodari, o zona pe care n-o stiam si care mi-a placut mult. Apa si plajele extrem de curate, preturile mi s-au parut decente pentru zona asta, servicii ok, partea mai putin placuta este ca zona este in constructie si drumurile mai au probleme si au fost si momente mai galagioase, insa mi-a placut ceea ce am vazut si cred ca in urmatorii 2 ani zona o sa fie una extrem de cautata. Pentru mine a fost extrem de interesant pentru ca m-am intors pe litoralul romanesc dupa o pauza extrem de lunga.

Zilele la mare au insemnat stat cu picioarele in nisip, mers desculta, visat cu ochii deschisi, mult ras si voie buna, o multime de produse cu protectie solara de care intentionez sa va povestesc separat pentru ca am multe de spus. Am inotat mult, m-am bucurat mai mult ca oricand de mare si am mancat multe fructe si mult peste. Nu stiu daca am spus sau nu pe blog, dar mie imi place mult pestele, iar in vacanta asta am incercat si cateva chestii noi care mi-au placut. Noptile le planificasem mai linistite, dar ne-a luat viata pe sus si n-am dormit atat cat am vrut, am ajuns in viteza si la Neversea si am ramas de cateva ori pe plaja pana dimineata dansand si razand.

Intr-una din zile a batut vantul si nu era chiar cea mai buna zi de relaxat pe plaja, asa ca am profitat si am luat la rand toate statiunile. Pentru mine, care am lucrat atatea veri pe litoral, a fost ca o intoarcere in timp care mi-a trezit multe emotii, dar a venit si cu dezamagiri cand am vazut in ce hal au ajuns anumite hoteluri. A fost o experienta care mi-a placut mult si m-am bucurat de fiecare plaja pe care am calcat si am simtit ca am lasat in spate multe lucruri care au fost prezente in mintea mea in ultimii 20 de ani. A fost eliberator si am trait fiecare moment la intensitate maxima.

Am ajuns pentru prima data in Vama Veche si probabil ca multe dintre voi o sa fiti surprinse de asta, insa nu am simtit pana acum ca e cazul sa vad ce e cu Vama. Am prieteni care merg acolo, dar pana anul asta nu am simtit ca am ce sa caut acolo. Vama Veche a fost o surpriza placuta, vibeul a fost total diferit de ce imi imaginasem eu si, chiar daca ne-a plouat putin, masa de la Cherhana a fost una dintre cele mai misto din vacanta asta. Peisajul a fost de vis, iar amintirile cu care am plecat sunt unele extrem de frumoase.

Sunt multe lucruri pe care vreau sa le tin doar pentru mine si sufletul meu, sunt multe momente pe care n-as putea sa le descriu in cuvinte nici daca as vrea, sunt multe stari pe care nu stiu si nu vreau sa le explic. Vacanta asta a fost pentru mine o eliberare, o readucere aminte a ceea ce sunt si ce-mi place si m-am intors acasa cu o senzatie de libertate pe care o caut de mult. N-o sa mai scriu nimic, va las doar cu 3 imagini care mie imi plac mult.

Voi ati fost in vacanta? Sau urmeaza?