7 intr-o saptamana #269

21.6.20

Saptamana asta a fost pentru mine una de relaxare totala pentru ca de asta aveam nevoie mai mult decat orice, ultima perioada si-a lasat amprenta pe mine si saptamana trecuta am realizat ca daca nu fac ceva sa ma relaxez si sa ies din starea in care eram nu o sa imi fie bine deloc. Asa ca am luat decizia ca o scurta vacanta e cea mai indicata si am pus distanta intre mine munca, mailuri, social media si tot ceea ce simteam ca ma apasa si nu ma lasa sa respir si sa dorm cum trebuie. Si a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o, m-am intors plina de energie si cu multe idei noi.

In momentul in care am inceput sa caut cazare stiam exact ce vreau, am gasit o pensiune de 4 stele in Brasov cu o priveliste de vis si am inceput sa imi fac planuri pentru toate zilele. M-am plimbat mult prin Brasov pentru ca este un oras care imi place mult si care imi da o stare de bine si de liniste, insa am fost si in alte statiuni pentru ca omul de turism din mine a vrut sa vada care e situatia reala si am fost extrem de trista cand am vazut care sunt efectele acestui inceput de an asupra turismului de pe Valea Prahovei. As vrea sa scriu mai multe despre asta intr-o alta postare si sa va arat locurile unde am ajuns, dar as prefera sa stiu parerea voastra si daca sunteti interesate inainte de a ma apuca sa sortez poze si sa scriu ore intregi despre subiectul asta.

Am mers mult si am vazut niste peisaje de vis, ne-a prins ploaia de multe ori, am admirat multe flori si zone superbe, dar ceea ce m-a incantat pe mine cel mai mult a fost sa vad de sus anumite localitati (si pentru unele a trebuit sa facem ceva efort), sa respir aer curat si sa ma gandesc la rolul nostru pe pamant. Am vizitat Castelul Bran, Cetatea Rasnov, bisericile fortificate de la Harman si Prejmer, dar si Manastirea Caraiman si Castelul Cantacuzino din Busteni. Am trecut si prin Predeal si Poiana Brasov, insa le-am gasit aproape pustii si nu am avut ce face.

Serile au fost linistite, ne-am bucurat de cate un pahar de vin pe teresa pensiunii, am citit si am pandit un apus de vis, de care insa nu am avut parte pentru ca ne-au stricat norii planurile de fiecare data, dar asta e viata la munte. Au fost cateva zile care mi-au mers direct la suflet, m-au ajutat sa las in urma ceea ce ma apasa si sa ma incarc cu energie si ganduri bune pentru perioada urmatoare. Mi-am promis mie ca de acum inainte o sa iau cate o scurta pauza ori de cate ori simt ca lucrurile nu merg cum trebuie pentru ca daca eu nu functionez bine nu am cum sa fac bine ceea ce fac. Saptamana voastra cum a fost?

12 comentarii

1. Ma bucur ca ai avut o săptămână relaxanta. Eu am dat o fuga pana la Pitești și am dormit o noapte la mama,puțin la cumpărături și ne-am rezervat vacanța 🥳

RăspundețiȘtergere
  2. Ți-am urmărit cu plăcere pe Insta perindările, am fost în majoritatea locurilor mai de mult sau mai recent, unele sunt printre locurile dragi, în altele am fost ușor dezamăgită de detalii, dar per total e o zonă frumoasă și ofertantă.
    Zilele viitoare o să ajung și eu (mai scurt) prin județul Brașov, dar cu alte locuri în plan, pe care le amân de mult.
    La fel ca tine... am nevoie să mă rup puțin de toate și dacă pentru drumeții în munți înalți mai aștept să se domolească ploile, atunci am zis să schimb planul.
    Să ai o săptămână frumoasă!

Răspunsuri
    1. Sa iti iasa totul asa cum vrei si sa faci poze frumoase. :)

Ștergere
  3. Buna ! Ma bucur ca ai avut o plimbare frumoasa si ca te-ai intors cu bateriile super incarcate ! Noi vara asta avem in plan sa mergem la munte are sotul stabilit un traseu dar a zis ca ne face o surpriza ! Asa ca ma las surprinsa!

RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut pozele din vacanța , ma bucur pt tine , eu nu cred ca voi ajunge prea curând in vacanța , pana nu creste cea mică .. săptămâna a fost ploioasa și din cauza asta s-au cam limitat ieșirile . Poate sapt viitoare se termina cu vremea ploioasa sa mergem la plaja. 🤗

Răspunsuri
    1. Important e sa te relaxezi, indiferent daca pleci sau nu undeva. Zile frumoase sa aveti!

Ștergere
  5. Ce ma bucur pentru tine ! Frumoooos de tot, te-am urmarit pe insta. As vrea sa ne scrii mai multe atunci cand vei avea timp.
    Saptamana mea a fost la polul opus cu multa munca si asta ce vine la fel. :) Imi place ce fac si imi e usor. Visez la vacanta din august, tot la munte ma gandesc sa mergem.

Răspunsuri
    1. Am selectat pozele, o sa scriu zilele astea mai multe intr-o postare. Sa ai zile linistite!

Ștergere
  6. Nu așa faina și liniștită ca a ta...Mi-ar plăcea sa vad și sa citesc despre excursia ta...acea zona este și în planurile noastre...insa cine știe când sau dacă vom ajunge pe acolo în viitorul apropiat...asa ca niște poze m-ar încânta enorm